Tuesday, September 22, 2009

Palat

Gua tunggu satu minggu punya lama.Last-last dapat berita nikon d3000 gua order reject.
Gua sakit hati.

tidak lama lepas tu gua pergi ambil seluar gua jahit hari yang sama waktu gua order nikon d3000.Auntie tu buat muka macam taik.Berlagak punya muka.Gua tanya seluar dah siap ke belum.Baru terpinga-pinga cari.Belum jahit lagi.

Gua dalam mood tidak baik cakap lepas sama itu auntie.

'janji siap 2-3 hari,ini mahu dekat satu minggu sudah oo.Aiya,kalau tahu begini lama sudah tidak pergi sini tau.Hari tu janji datang 2 hari lepas tu,tapi hari ini benang pun masih ikat ketat lagi.Bagi balik seluar,biar p kahit tempat lain,jangan harap datang sini lagi.'

Tapi auntie tu balas macam-macam.Gua tidak kisah sudah.Pedulilah ini tempat lu.

Palat.

Manusia-manusia.Bagus jadi anjing laut.siput BABI kah.

0 comments: