Thursday, September 3, 2009

music lover dan 'quit smoke'

sebagai music lover.
indie?bagus tapi budak-budak sekarang ini buat macam satu trend.Fuck.Apahal yang pop pun konon mengindiekan diri?trend,yah,fuckin trend.Gua tidak pernah layan musik baru lagi sekarang.Tiada yang dapat mengalahkan underground 'kopi sechewen' yang gua rasa kompilasi underground paling last gua layan sampai sekarang.Sekarang kualiti tiada.Baru dengar the strokes dah buat lagu ikut sama.Fuck.Attitude tiada.Setakat pakai skinny,cermin mata besar rayban fake,pakai selendang dan bergambar ala-ala pandang atas,kaki bagi berdepan lepas tu tulis konon 'Jiwa saya jiwa indie'lah apalah segala.FUCK.Dengan ini gua bagi kenyataan gua makin suka layan band-band luar.Undergrond luar.Malaysia is all about fake,the new band,crowd,all this is only same as rubbish for me especially new band.

Perjuangan fahaman musik,attitude,aliran musik semua tiada disini.Gua rasa menyampah cam sampah.LONG LIVE UNDRERGROUND.


I QUIT SMOKE

Gua sedang rehab.Kerana rasa sayang kepada kehidupan,gua memutuskan untuk berhenti rokok.Sekarang sedang tempoh percubaan.Gua mula hisap rokok daun.Langkah pertama.Lepas tu,lupakan semuanya secara perlahan.Walaupun susah tapi gua mahu cuba.Mahu paru-paru yang masih merah.jantung yang hepi berkerja seharian.mahu bibir yang kepinkan.Mahu nafas yang segar dan gigi yang memutih semula.Gua tafakur sekarang.nggngg..

4 comments:

PANDA said...

ya..music lover la kauu..

sodara,bila sy buleh pinjam guitar sodara?
sy pun mau jadi music lover juga..

=)

fabrizio morreti said...

haa...gitar dah kna hantar..
jaga gf pinjam saya tu..macam jaga bf ko..hahaha

PANDA said...

sy jaga macam nyawa sy nih..

fabrizio morreti said...

bha..cm jg sy..hahaha