Thursday, September 3, 2009

bitch..(astagfirullah,bulan puasa..)

gua ada facebook.Saja buat,sebab ada orang suruh buat.Gua nampak budak junior ada dalam FB.Junior gua itu pompuan,dan senegeri dengan gua.Sekali lagi gua cakap sama lu semua dia PEREMPUAN.

Ok.gua bukan mahu prejudis sama diorang,tapi ada benda gua tidak puas hati.Biasalah,gua ini suka pada benda-benda yang mendatangkan tidak puas hati.First gua tidak kisahlah pasal gambar-gambar diorang ni sampailah gua tertengok ada gambar yang buat mudarat sama karier diorang.Gua bukan suka ambik kisah hidup pompuan jenis camni sebenarnyya,tapi gua masih ada hati perasaan dan semangat kenegerian punya pasal gua sound.

Gambar diorang tu cam ni.Lu orang imagine jaklah ok.Pakai baju uniform yang menampakkan dia ni ada kaitan dengan kesihatan.Semua perempuan.Semua dari sabah.Semua junior gua.Lepas diorang buat isyarat "fuck" guna jari tengah.Untuk diorang mesti diorang rasa kool.Sekali lagi gua cakap sama lu semua gua tidak kisah sebenarnya,Tapi pasal sifat brootherhood terpaksa gua akur.Gua sound sikit jaklah.Cam biasa guna sindiran yang pedas tapi halus.Iman yang paling busuk diantara iman-iman semua.

Tapi bitch tu jawap camni bunyi "goin 2 dlete some of pic bcoz of a bunch of idiots!!damn!".okay.This bitch just say im an idiot.Jadi?sebagai lelaki yang mementingkan ego gua sound dia banyak-banyak sampai dia mengiyakan dan langsung tidak mempertikaikan komen gua.Sekarang gua ada plan yang tidak berapa mo jahatlah buat dia.

dari prospek gua sendiri pasal diri gua pula lain.
Kenapa sejak akhir-akhir ni gua banyak tengok hidup daripada hidup sendiri.Langsung tidak boleh jalan punya hidup.Gua makin suka benda yang benci-benci.Gua suka benda yang dapat merosakkan hubungan orang lain dengan niat orang itu tidak layak dengan dia.Haram.Boring-boring gua call kawan-kawan,nombor-nombor yang pernah singgah dalam henset gua lepas tu kacau hidup seharian awek-awek dengan sms yang berbaur tiada motif langsung.Hidup macam tiada titik fokus.

p/s:sabarlah semua,gua lagi sedang cuba hibernasi.Sedang lagi cuba format kepala hotak sendiri.Benda-benda penting gua sudah save.

0 comments: