Tuesday, September 29, 2009

Dasar buaya

I wish i was her
Semenjak gua tidak pernah jumpa dia selepas habis sekolah menengah hari tu (4 tahun lalu),gua banyak berdoa supaya dapat jumpa dia lagi.

Gua Suka dialah.Suka sangat-sangat sampai lirik-lirik lagu gua buat berkisar hal dia.Ini bukan lagu cinta tapi cerita suara hati gua.Macam bunyi oswald pun ada,jiwang bunga-bunga.

Doa gua kena makbul.Tapi dalam versi alam maya.Gua ada akaun FS.Dia ada.Baru-baru pasal boring gua buat akaun FB.Gua taip nama dia.jeng jeng jeng...ada jugak.

Dia sekarang semakin terbang tinggi.Dia yang gua gila-gila dulu sudah banyak berubah.Bertambah cantik,makin jauhlah harapan gua untuk dekat dia.hahaha..

**************

Disini gua mahu berdoa secara alam maya supaya Tuhan bagi gua kekuatan untuk menembak sasaran baru walaupun mustahil.

Gua rasa macam mahu teriak sama dia yang gua suka dia sampai gila-gila dari dulu sampai sekarang.

sampai sini saja cerita pasal buaya.


series wei,kalau gua kaya nanti gua mahu tanya dia supaya kawin sama gua.Walaupun mustahil.


playlist:marjinal-cinta itu pembodohan.

Gua pun orang juga.Macam kamu semua.Ada hati sama perasaan.Ini sebab gua susah cari orang lain.Sebab dialah ni.cis..

0 comments: