Sunday, September 6, 2009

cerita abang mat bunga



mat bunga:Hello assalamualaikum?

em:walaikumsalam,hah!kenapa?gua tidak balik raya ni.Hujung tahun baru balik.

mat bunga:Tiket lu berapa harga?gua support sikitlah?Tapi tolong gua sikit?

em:Tidak pa la..Lu makan pun serupa macam tidak makan,ada hati?Tolong apa?

mat bunga:Begini,gua guna henpon ekspres music,baru gak tapi kira cam mo tukar lah bro,lu tolong cari henpon ekspres music yang baru model 5800?amacam?

em:cam taik,ok sedia duit.gua tunggu 1 abad kemudian.

mat bunga:Serieslah.Lu belum tau gua sekarang ada kereta,tengah kumpul beli set drum lagi.Gua punya bos mau bagi 4wd,tapi gua tidak mahu sebab tiada lesen.Aiya.

em:hmm,sudah-sudahlah wol.Berubahlah.Cakap mahu pergi jepunlah,tidak percaya perempuan lagilah,Kena offer kerja jaga bisnes sepupu lu la.Aiya,lu sama gua bukan baru kenal semalam,lu berhingus lagi sudah gua karate-karate lu la.Nasib gua ada kedah.Ok,mahu tidur jap.


sampai bilalah fiil mat bunga terus begini.Cakap serupa besar dunia senang mahu pegang,tapi habuk pun tiada.Dapat seringgit tapi cerita macam dapat sejuta.Gua bukan benci sama ini orang tapi dah kenyang sama ayat besar ini orang.Tapi gua rindu sama lu lah.Boleh karate leher lu.Tunggu gua balik nanti.


playlist:
naif-kontak jodoh
muck-hello sunshine
begundal-kami bukan sampah
the vines-aint no room

2 comments:

Unknown said...

c gewel bilang mau bikin studio haha

fabrizio morreti said...

doakan dia berjaya bro..