Sunday, March 21, 2010

Anjing

Gua bukan mahu kata apa sebenarnya.
Gua lagi sakit hati sama satu budak.
Gua bukan apa cuma rasa diambik kesempatan.
Gua jelaskan sini,ini bukan sebab tamak atau apa sahaja jenis penyakit hati tapi cuma rasa diambik kesempatan.

Bayangkan lu berhabis-habis bayar duit untuk bayar sewa rumah,api dan air tapi orang lain senang-senang buat seperti tempat dia yang punya.maaf.

Sini gua spesifikkan anjing ni kepada seseorang.Bukan dua orang tapi seseorang.Anjing yang kalau ada makanan dia ada disana.Gua samakan dia dalam bahasa kasar.Suka ambik kesempatan.Anjing ni langsung tiada kaitan persahabatan yang kukuh ataupun semangat setiakawan pada kami orang semua dan langsung tidak pernah pun membantu.

Kalau kawan-kawan yang lain gua tidak kisah tapi dia ni gua sangat kisah.

Situasi 1.

Masa malam.Lu sangat penat mahu tidur tiba-tiba ada dia lepak rumah.Masih ok lagi.Dengan selamba dia buka komputer dan main game sampai ke pagi.Satu hari masih ok lagi.

Malam kedua dan seterusnya dia datang dan jadikan rumah ni tempat dia berhiburan dengan percuma.Bukan pasal duit tapi agak-agaklah.Lu orang ada akal,kami orang duduk luar sebab kami suka hidup yang aman.

Budak letak komputer ini dirumah sebab 'fed up' dengan habit kurang ajar kamu.

Bayangkan.
member gua guna broadband.Tapi pengguna komputer dan internet utama ialah kamu.Setiap bulan yang pening-pening bayar orang lain.

"anjing ko ada perasaan kah?

Bila benda lu kena guna lu buat muka,Gua bukan tamak tapi gua rasa semenjak gua kenal lu memang tiada benda pun yang lu bantu gua.

Menyusahkan gua adalah.Makin menyusahkan.


cakap lu besar,cakap macam kepala orang boleh pecah.

0 comments: