Saturday, February 20, 2010

oh sorry..

eva mendez:bah,makan dululah.

Gua:makanan belum sampai..

eva mendez:makan banyak-banyak,biar gemuk sikit..

Gua:kenapa pulak?ko tidak suka?

Eva mendez:ko pun begini saya suka..

Gua:kalau saya kayalah kan..

Eva mendez:Ko ingat saya 'pok' yang kaya ja kah?HISSHHH!!!

Gua:marahkah??

***************************************************************

Eva mendez langsung tidak 'reply' text apa lagi sambut 'call'.Apa-apa sajalah.Gua cuma cakap melalui tipikal perempuan yang gua baca,dengar dan tahu.Bukan saja-saja cakap.Walaupun ada kesilapan dan kebenaran tapi takkan orang mahu mengakukan?

Ya,Eva mendez gua silap.Silap cakap tapi gua tidak boleh tarik balik kata-kata gua.Gua harap jangan simpan text itu dalam 'outbox'.


p/s:ini semua pasal gua tengok pisau cukur.Oh my gucci!!

0 comments: