Saturday, February 27, 2010

February

Selamat menyambut Maulidur rasul untuk semua.Time ini ngamlah kita semua Mengingati time-time yang besar dalam agama kita sendiri,Biar rock janji balance dunia dan akhirat,apa yang patut dijauhi biarlah benar-benar dijauhi dan biarkan mereka-mereka tengok anda dari luar yang anda ini penjahat tapi belum tentu dalam diri kita jahatkan?

February?
kenapa bulan ni?gua sendiri tidak tahu kenapa tapi gua rasa dalam bulan ni banyak perkara yang berlaku,ada yang baik dan ada yang buruk,jadi biar gua simpan dalam kepala untuk pedoman masa depan sahaja.

Gua mahu ucap Takziah buat keluarga mak cik gua,yang anaknya (ikhwan)mamun,munir,daus dan ada yang lain gua tidak sebut sebab mereka 3 orang ni gua rapat.Setelah pemergian Ayahanda kandung mereka sayangi,menyusul pula kepemergian ayahanda tiri mereka dan baru-baru ini kepemergian seorang lagi ahli keluarga mereka iaitu abang tiri mereka kerana penyakit paru-paru berair.

Jadi?
Umur bukan penghalang untuk matikan?
pernah korang fikir pasal mati?
Kalau anda pernah terfikir untuk mati itu tandanya engkau tu masih lagi dikategorikan baik.Gua selalu terfikir.Gua takut.Gua banyak dosa geng.Belum cukup amal.Gua ada fikir untuk berhenti jadi rockers,tapi gua tidak sanggup sebab rockers bukannya jahat.Rockers boleh jadi baik dan balance banding dengan bohsiakan?

Dalam bulan ni juga gua kenal seorang manusia tidak berhalkum.Gua suka dia macam gua suka manusia tiada halkum sebelum ni.Tapi kalau dia sambut gua,gua akan naikkan taraf dia sama dengan vnc.

Gua sedang memancing dalam laut tanpa hidupan selain dia.


*dunia ini makin panas sebab kerakusan manusia sendiri.Aircond jadi benda penting sekarang.

0 comments: