Tuesday, January 12, 2010

Hati hati keras..

Sang ilut cakap dengan gua.
"Woi,kimak ko dmna?"

gua"buduh punya budak,ada di rumah"

Ernang cakap sama gua.
"pa barang layan awek,bilang rok..ni macam mat bunga"

gua"kurang ajar,tumbuk mata ko sana"

Shafik cakap sama gua.
"wei babun laut,rambut pendek mana rock"

gua"anjing laut,ko rambut panjang macam gay,ada berus gigi ka ni"

jepal cakap sama gua.
"gay juga ko ni"

gua"gay tapi tidak hitam macam ko"

boyd cakap sama gua.
"Ko ingat adik wa mo sama lu ka?"

gua"ala,wa cam ni ada juga orang minat,lu jerawat banyak"



dengan selamba kitaorang ketawa lepas menganjing satu sama lain.
Tapi bila gua pergi tempat lain,benda ni jadi sesuatu yang terlalu sensitif.


Inilah orang bilang rock luar dan dalam.

Inilah erti kawan.Lu boleh kongsi semua benda.

bukan macam budak skema-skema yang konon okay.sembang berapi.

0 comments: