Monday, January 11, 2010

hari-hari rock,sekali sekala ingin juga cair..


lepas kerja,gua tidur sampai matahari tukar syif.Bangun-bangun kepala rasa berat macam baru kena haloperidol 2mg.Boleh jadi gila kalau hari-hari tetapi hari ini memang gila babi penat.Walaupun kerja relek saja tapi bila bergaul dengan orang yang tidak berapa betul ni buat kepala sendiri penat.Penat yang bukan main lagi.

Gua buka Fb.Bukan main pening lagi gua tengok shout out orang-orang pikiran kelas atas kononnya.Golongan yang kononnya mengkelaskan diri mereka golongan yang urban dan mengikuti peredaran zaman.Golongan yang pakai baju branded,makan di tempat-tempat yang guna garfu sama sudu.Pergh..

Jiwa rock gua kadang-kadang teruji sama dunia sekarang.Dari perempuan sampailah selipar jepun.Sekali sekala gua dengar lagu seventeen,tajuk 'selalu mengalah' kalau tidak silap.Layan juga kadang-kadang bila dengar lagu macam ni.Macam unta.

dapat juga gua lupa pasal assigment,case study,praktikal,vNc dan kamera nikon.Benda yang selalu bikin gua bingung.Bingung macam 'bouncer' tangga hijau yang kena serbu lepas tu masuk tv3 tadi.Lepas tu mulalah gua berangan yang gua jadi macam itu 'syawal' bapa ahmad albab.Tiba-tiba jadi kaya,banyak duit tapi cool.

0 comments: