Wednesday, November 4, 2009

Superstar wars

Hari ni aku rasa hari yang paling nda true dalam hari-hari aku biasa.

*ketawa

Macam tulis diari pula.

sekarang waktu final tempat aku belajar.Ke'strugle'an dalam menganalisis semua nota aku pandang sebelah mata,sebab semester ini sudah diberitakan -ve marking yang mengkiller banyak student sudah dititik hapus,Rahmat bagi student-student jenis memandang sebelah mata macam aku,tapi ini tidak bermakna aku tidak buat sebarang strategi ingin lulus.

Tapi bila ke'strugle'an tu cuma tahap yang rendah,banyak macam yang terjadi,series.
Mula-mula 2 kertas aku tidak dapat siap dengan jaya.Aku sakit hati.

Paper seterusnya aku happy sikit.Ternyata strategi yang diguna waktu itu menjadi.

Hari ini OSCE.
Peperiksaan Amali.Aku macam biasa orang pertama.Sebab kalau ikut Alphabet huruf nama aku dipetak terbaik,didepan tapi tiada orang ingin merebut tempat ini,semua suka nama yang boleh lepak ditengah,maksud aku bukan orang pertama dan juga bukan bukan orang terakhir.

Pertama aku masuk buat prosedur Chocking.Aku dengan konfiden masa tu kononnya ilmu penuh didada,buat prosedur yang aku hafal semalam.Dalam hati tidak sia-sia study sampai jam 3 pagi.

Buat punya buat,aku kena sound Tuan pengarah daru belakang.Aku tengok belakang semua model-model OSCE yang merangkap senior aku ketawa suka.Macam tengok badut sarkas.Aku tengok pemeriksa,En.tuah.Dia Sound aku.Dalam hati tidak senang.Blur terus.

Orang pertama kena sound hari ini.Model gelak-gelak.Macam mo tampar muka satu-satu.Aku orang jugalah.Rasa gementar bila ramai orang tengok.Memang lepas tu blur terus.Tidak tahu mo buat apa.Pengarah,penyelaras dan semua orang tengok aku.Aku rasa maca jadi pelawak hari ni.

masuk stesyen seterusnya,prosedur trisep tendon reflex.Dalam kepala langsung tidak dapat scan apalah jadah binatang ni.Yang pasti model waktu tu aku mo pukul kepala dia satu hari nanti.Perangai perasaan bagus.Tunggulah kau nanti.Dengan perasaan tidak puas hati.

Stesyen lepas tu,plantar reflex kalau tidak silap.Model tolong,tapi aku lagilah langsung tidak tahu mo buat macam mana,Masuk bagi salam.Pegang-pegang body model,lepas tu berdiri macam tiang.Dalam kepala berfikir apalah bentuk prosedur tu sebenarnya.Memang blur gila.

stesyen yang seterusnya ada ok sikit.Boleh buat.Walaupun bukan yang terbaik punya.Tapi memang teruk gila.Langsung tidak mencerminkan yang aku ada study walaupun malam tadi bersungguh-sungguh hafal apa benda semua,last-last jadi macam ni.Satu prosedur saja yang masuk dari beribu-ribu yang distudy.Macam gampang betul.

Orang yang last-last kira okay la.kami tolong Bagi bocor juga semua.Bolehlah lulus.Kami tikus putih jadi macam sial.Kalau gagal aku terima ja lah.Jangan repeat sudahlah.

Purata markah aku tiada pun sampai 6 aku rasa.

0 comments: