Monday, August 17, 2009

waktu kerja yang panjang kami pendekkan dengan kuasa motor dua lejang

Pagi tadi en.Tuah masuk kelas.Gua memang suka kelas En.Tuah.Suka psiko yang dicipta beliau sendiri.Walaupun kepala gua memang ting tong dengan cara dia yang sungguh psiko tapi gua minat benda-benda psiko-psiko ni.Gua ada angan-angan jadi pensaiko.Gua sudah pasang niat yang nekad mau serius bidang psiko ni tapi bergerak secara underground pa barang guna nama indie,budak kecik bolehlah guna perkataan indie.Gua benci dilabel dengan indie,bukan gua tidak faham maksudnya apa,tapi gua malas trend sekarang.Kalau jadi rock attitude mesti ada juga,pa barang untuk femes?.

Tapi gua memang mengherokan En.Tuah dalam diam.Macam sial pun ada.

Rehat jam 10 lambat sikit tadi,jadi kitaorang lambat kuar kelas.Lepas rehat pula kelas tiada.Semua lecturer jalan pergi konvokesyen budak senior,group berapa tak tau,lupa dah..

Gua dengan budak sepet mata eskep.Balik rumah sewa.Tempat persembunyian paling selamat di kawasan Alor Star.Bak kata pepatah melayu 'rumahku syurgaku'.

wei gua mau exam dah ni.Tapi pasal pa gua terlampau relak?Mudah-mudahan gua lulus la..oh ya,perempuan mata keranjang tidak sms gua selepas gua maki dia semalam.tapi gua serba salah dowh..Orang baik nak jadi jahat..PA CERR??

2 comments:

leyza said...

maki pmpuan 2??uynaa..ganas..hahaaa

fabrizio morreti said...

haha..saya benci perempuan cam jenisan ni sekarang..betapa mata keranjang,hanya berbekal wajah yang enak liat dipandang..