Friday, August 28, 2009

carl barat dengan pete doeherty


BOYD TAUPIK


gua mahu cerita pasal satu makhluk yang lebih kurang sama dengan gua.Nama makhluk kasar ni boyd.Kitaorang kenal sewaktu sekolah di teknik dulu.Gua sama dia sama-sama dari dulu.Gua sama dia memang ngam kepala.Gua respek dia,dia respek gua.Itu yang best.Kalau cuti-cuti mesti gua lepak dengan dia.Kami dulu satu kelas.Kira kami banyak persamaan.

Dia ada kakak dan adik yang lawa.Gua selalu gurau dengan dia.konon gua mahu tackle adik dia.Dia mesti jawab 'kalau lu mahu ngorat adik gua,jangan anggap gua kawan lagi'.lepas itu kami ketawa.Gua faham kenapa dia cakap macam itu.Dia takut rasa janggal dengan gua lah tu kalau jadi bf adik dia.

*ketawa*

tapi gua pun janggallah mahu ngorat adik dia.Gua sudah dia sebagai salah seorang keluarga gua sendiri.Sekarang dia ada dirumah dia.sedang tunggu kerja.Apa pasal lu tunggu kerja?

zaman sekarang tidak boleh pilih kerjalah.tapi apa-apahal,time gua kerja nanti gua mahu dia lepak sama gua.Gua dengan dia minat satu benda yang sama.MUZIK.

Muzik boleh buat kita jujur cari makna hidup.Keserasian yang penting.Gua dengan dia bandmate.Sekarang kitaorang buat projek solo.Dia solo dan gua pun sedang cari material untuk lagu solo gua.Kitaorang bergerak secara underground.

Yang terpenting sekali gua dengan dia minat awek dari kelas yang sama.Tapi kami ditolak mentah-mentah.Kami tak frust.Gelihati.


tidak apalah bro.Lu sama gua boleh hiduplah tanpa benda ni semua.yang penting gua jeles sama lu,rambut lu panjang dah.Gua apa ada?terikat sama sistem ciptaan manusia.Apasal kerja kerajaan tidak boleh panjang rambut?otaklah ynag penting..

gua PETE DOEHERTY dan lu CARL BARAT.Amacam?

0 comments: