Wednesday, July 7, 2010

selamat malam selamanya






Peribadimu ilham buat para anak-anakmu,kadangkala waktu sempit engkau tempat mengadu bagi para anakmu juga para cucu cicitmu.Katamu penuh makna ilhami perbuatan,kau beri syurga buat para bawahmu.Kau satukan mereka agar jadi satu,kenal satu sama lain.Kau lahirkan ibu buatku,malaikat buatku,mengagungkanmu satu tanda menyayangimu walau waktu sudah jauh berlalu dan membawamu pergi buat selamanya.

Ku impikan waktu berjayaku aru masih mampu berkongsi sedikit hasil peluhku.Tapi Tuhan itu maha penyayang dan sangat maha pengasih.

Percayalah,masa pergimu..
aku tiada masa pengebumianmu sebab aku tahu,aku tidak begitu kalis untuk tidak jatuhkan cerai-cerai air mata,aku tidak ingin bersedih saat tiadanya aru untuk selamanya.Aku cuma duduk tanpa memikirkan yang aru sudah tiada,aku tidak ingin melihat air-air mata yang jatuh disaat pemergianmu,air mata dari jalinan darah dagingmu.

Buat ibunda.
Aru sudah tiada,tapi dia banyak tinggalkan kenangan dan kata untuk kita.Sedih itu mainan hati,memang sukar untuk terima sebab aru kekasih pertama ibunda didunia.

Al fatihah buat aru.
may Allah bless you.
sorry for tears..

0 comments: